četvrtak, 31. ožujka 2016.

MARCH FAVORITES!

Pozdrav ekipa.
Evo danas imam malo slobodnog vremena pa sam odlučila da to iskoristim na nešto pametno, a to je upravo, u ovom slučaju pisanje novog posta.
Vidite naslov i odmah znate o čemu je riječ. U pitanju su favoriti ovog prethodnog mjeseca Marta. Tu imam nekih stvarčica koje ću podijeliti sa vama.
Evo odmah dok nisam zaboravila da vam ostavim link mog aska @babyhahha. Tamo me možete također pratiti.
A sada krenimo..



Za početak, tu je Nivea šampon. Mislim da vam je on koliko toliko poznat i da se o Niveinim šamponima mnogo toga priča, većinom sve pozitivno.
Ja odavno tražim neki dobar šampon koji odgovara mom tipu kose i mislim da je to baš ovaj Nivein. Njegovu pravu cijenu ne znam jer sam ga kupila na sniženju u dm-u i koštao je nekih 4KM, možda malo manje. Da znate, i sada je na sniženju.Meni se zaista mnogo dopao.
Sada tu možete vidjeti šta na njemu piše:




Ovo sve što ovdje piše je tačno i to je ono što se traži od svakog šampona.
Još da kažem da ima nekako baš baš ugodan i lijep miris i odlično njeguje i hrani kosu. Meni je od svega najbitnije da odgovara mojoj kosi i da nemam nikakvih problema s njim.
To je to što imam za njega reći i toplo se nadam da ću ga od sada redovno koristiti i da me neće iznevjeriti. Uglavnom sve preporuke.




Drugi po redu favorit je ova Baleina krema za kosu. O njoj sam čula dosta pozitivnih komentara ali isto tako i negativnih. Ne znam zbog čega i kome ne odgovara ova krema ali je meni odlična. Opet sve zavisi od tipa kose tako da.. nekome odgovara, a nekome ne što je sasvim logično.






Ovdje možete pročitati za šta služi i kako je Balea predstavlja.

Kao što sam već rekla, meni je odlična i super mi posluži kosi. Znači namijenjena je za kovrčavu i valovitu kosu. Kada je želite nanijeti, samo je malo stavite na oba dlana, protraljate i razmažete je po kosi. Uglavnom, gore imate način na koji se upotrebljava. I još dobra stvar jeste da se ne ispire nego da ostaje na kosi.
Isto i za ovaj proizvod nemam nikakvu zamjerku.
Cijena je oko 5KM.






Došli smo do Dove gela za tuširanje.

Kupila sam ga nakon što su nastupili ovi malo topliji dani i slobodno mogu reći da sam oduševljena ovim gelom, kako mirisom tako i kvalitetom. Ima stvarno predobar miris i osjeti se dugo na tijelu, to je veliki plus. Sada za proljeće je odličan i baš me nekako podsjeća na ovo godišnje doba haha. Ne znam zašto al da..
Cijena ovog proizvoda je 5,50KM.






Također među favoritima našla su se i dva sjajila za usne.

Kao što i vidite, tu imamo jedno obično sjajilo na kojem ništa apsolutno ne piše hahha. Kupljeno je jaako davno, ili sam ga dobila, stvarno se ne sjećam. Dugo vremena ga nisam koristila, a ne znam ni sama zašto, ali ovog mjeseca mi je doslovno stalno na usnama. Zaljubljena sam u ovo malo čudo. Najradije bih ga pojela. Da znam gdje je kupljeno i kolika mu je cijena vrlo rado bih vam rekla ali pošto ne znam, oprostite mi haha. Ja ne znam šta ću kad ga potrošim, a evo, nažalost, već je pri kraju.
Pored je Essence stay with me sjajilo koje ima puno jaču boju od ovog običnog.
Ja ga nosim samo za posebne prilike, ali ima moćnu boju i preeedivno izgleda na usnama.
Cijena mu je 4,80KM.





Naredni favorit je Garnierov dezodorans.

O njemu sam čitala neke recenzije i mnogo djevojaka nije zadovoljno njime, ali ja jesam!
Realno, nema neki vrhunski miris ali je svakako skroz pristojan. Miris mu je dosta postojan, kao što gore na njemu piše 48h. Ne sadrži alkohol što je veoma važno.
Ovo ispod "on" i "of" pokazuje kad je miris otključan i zaključan, ako tako mogu reći. Kada ovo kao dugme podesite u desnu stranu, odnosno na "on" onda se njime možete mirisati, i kada završite sa mirisanjem vratite ga na "of", tačnije zaključate ga.
E jesam ga zakomplikovala, bravo ja.
Kupila sam ga na sniženju za 4,90KM.




Uvijek probam neke nove maskare, a ovu Get Big Lashes nisam nikada do sad, pa sam jednostavno i nju morala. Odmah da kažem da nije nešto wow kao što je recimo ona I love extreme roza koja je moj najveći favorit od svih maskara ali ova mi je super zato što stvarno lijepo izvuče trepavice i produži ih. To mi je jako bitno i zbog toga volim ovu maskaru.




Četkica je baš elegantna, samo je problem to što je otvor kod ove maskare dosta širok i onda kada izvučem četkicu sva maskara ostane na njoj, ali ja opet odstranim s četkice višak maskare, nikakav problem. Opet kažem, nije nešto wow ali je za pohvalu.

Košta nešto malo više od 5KM, ja mislim.



I lak se obavezno mora naći u favoritima haha.

Essence, naravno. Ovo je neka nova boja i sve što imam reći jeste, da je divotaa!
Cijeli mjesec, doslovno, sam nosila ovaj lak i osvojio me.
Zadržava se dugo na noktima i skroz je uredu.



I tu je lančić.

Nešto najdraže. Ja sam ovisna o nekim jednostavnim lančićima i nikad ne idem u školu bez takvog nečeg, jer mi to jednostavno popravi cijelu kombinaciju i bude nekako upadljivo.
Ovaj lančić sam dobila na poklon i staaalno ga nosim u školu. Ima dole ovaj kao ljubičasti detalj kojeg ne nosim toliko često, jedino kada imam nešto ljubičasto na sebi haha.



Evo kako izgleda. Premoćno, zar ne?

Može se, naravno i skinuti. Ma volim ovu stvar i gotovo.





Evo jedne preslatke mašnice za kosu.

Izgleda feonomenalno i opsjednuta sam njome, samo što sam vam zaboravila slikati kako igleda ova ispod nje ukosnica čime se kači za kosu ali nema veze.
Kupila sam je u cm-u, i košta 7,50KM. Nisam mogla, a da je ne kupim. Ne znam još na koji bih način rekla koliko mi se ovo sviđa. Nadam se da dijelimo isto mišljenje kada je u pitanju ova mašnica.



I za kraj imamo jednu random stvar.

Prva je knjiga, odnosno meni lektira koju sam trebala pročitati za ovaj mjesec Mart. Zove se Sjene narova drveta. Mislim da i sami znate koliko ja mrzim čitati knjige iako znam da je to jako važno i da bi trebala što više njih pročitati iz mnogo razloga, ali dzaba sve to, kad ja mrzim čitanje i smorim se dok pročitam jednu običnu lektiru, ali za divno čudo, ova lektira mi je jedina koja mi se u potpunosti svidjela i koju sam sa zadovoljstvom čitala.



Preporučujem je onima koji vole malo više razmišljati i povezivati neke stvari, a naravno, i svima ostalim koji vole čitati knjige i koji su zainteresovani za takvo nešto.

Ja sam oduševljena ovom knjigom i opet ponavljam, jedina ona je na mene ostavila dobar utisak.
Malo je deblja i ima oko 300 strana.
Uglavnom, sve preporuke..

Uh, napokon kraj!

To bi bilo sve o mojim favoritima i u komentare mi pišite kako vam se dopao ovaj post i da li ste vi možda koristili nešto od ovoga? ako jeste slobodno mi pišite u komentare vaša iskustva.
Kao i uvijek, ne zaboravite se učlaniti na moj blog :-) Pozdrav . :-*


Broj komentara: 15:

  1. Super favoriti draga! Čula sam mnogo o ovoj knjizi i planiram je pročitati! :)x

    Great post! Have a great day!x

    Vildana from Living Like V (my first outfit post's on my blog) & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne stvari.Odličan post!Na mom blogu je post povodom 1.aprila te rezultati giveaway,pa pročitaj ako želiš:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga,puno si pomogla u nekim stvarima!❤❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaa thank you so very much!❤
    I follow youu :'-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ogrlica je predivna. :) Imam isti lak za nokte i nijansa mi je super! <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Na mom blogu je noiv post pa pročitaj ako želiš:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja obozavam Dove sampone i Essence maskare! :)
    Svidja mi se post,ako zelis postani clan mog bloga i javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Prokomentarisaa si moj blog,hoces li se prijaviti na moj blog uzvracam<3

    OdgovoriIzbriši