subota, 5. ožujka 2016.

What's on my phone?

Pozdrav drage moje.
Na asku @babyhahha ste mi predložili da u ovom postu pišem o mom mobitelu,odnosno šta se to nalazi na njemu.Zaista nema ništa posebno sto bih vam mogla pokazati ali eto,čisto da vidite jer ste to tražili.


Pretpostavljam,prvo što bi me svi pitali jeste to " kakav je i jesi li zadovoljna njime " ? Pa evo,odgovor je sljedeći.Kao što vidite,ja imam Huawei Y560 LO1.Iskreno,dosta sam zadovoljna ovim mobitelom i baš mi nekako odgovara.Nije previše velik niti premalen sto ja baš volim.Zatim,ima dosta dobru kameru,zadnju i prednju,ima onaj autofocus koji mi je neophodan.Također na njemu imam i nešto čime sam posebno oduševljena a to je svjetljeća baterija,tačnije svjetiljka.To mi je spas kada ujutru idem u školu po mraku,a i ovako općenito dobro mi dođe jer sam previše strašiva i bojim se mraka.I da,ova svjetiljka se nalazi ispod zadnje kamere.Da nje nema ja ne znam šta bih haha.
Dalje..ima i dosta memorije i android je.Prije mi je znao ponekad zaštopati ali srećom toga više nema.Instalirala sam nedavno aplikaciju koja se zove Clean Master i mislim da mu ona dosta pomaže oko svega (virusa,nepotrebnih datoteka i tako toga.).Vidjet ćete dole ovu aplikaciju.Ne znam šta da vam više kažem osim toga da sam zadovoljna ovim mobitelom i da ga ne bih mijenjala ni za jedan drugi.Elegantan je i boja mu je naj!.Bijela,vrh haha.

Eh sad,da pređemo na glavni dio, odnosno na aplikacije koje se nalaze na njemu.Opet kažem,ništa posebno,al da..


Kada ga upalim pojavi se ova plava pozadina i zaslon za otključavanje.
Kod mene je sve plavo na mobitelu pa evo i pozadina.Vidjet ćete i u nastavku,sve plavo.



Na ovoj prvoj kao strani imam neke najobičnije aplikacije,koje često koristim.Znači tu pri vrhu imam osobe,biranje,razmjena poruka i postavke.
U dojnjem dijelu se nalazi fotoaparat,a pored njega neke aplikacije koje skroz slabo koristim (Hangouts,Disk,Glas.pretrazivanje,datoteke,karte itd..) Ovo bih sve deinstalirala da mogu,ali nažalost ne mogu jer su sve ove aplikacije zaštićene i nemam mogućnosti da ih izbrišem.
Pored toga imam muziku koju svakodnevno koristim.Bez toga mi dan ne može proći.
I zadnje je google play.Pomoću njega skidam razne aplikacije.



Na narednoj strani imam ove 4 stvarčice koje su mi glavne na mobitelu,a to su: kalendar (da znam koji je datum i godina haha),zatim ona svjetiljka o kojoj sam vam već govorila,zatim YouTube(i njega svakodnevno koristim) i vrijeme.
I u dnu se opet pojavljuju one aplikacije koje sam vam predstavljala.



E,ovdje ima svašta nešto.To su aplikacije koje manje-više koristim.Prvo je ovo optimiz. koje mi pokazuje koliko imam slobodnog prostora i nešto kao kako mi telefon radi.
Pored imam e-poštu,pa ovo video zapisi koje nikako ne koristim.Onda tu se nalazi i aplikacija koja upravlja uštedom baterije.Unutar nje postoji način uštede energije i štednja baterije.Dobra stvar.
Ispod je sat (alarm-nešto najgore),pa blok za pisanje koji mi je super.To mi je kao neki dnevnik,zapisujem neke trikove,onda domaću zadaću i tako neke stvari na koje ne smijem zaboraviti a ja često zaboravim.
Dalje imam teme koje su došle na mobitelu,preglednik,alati (snimanje zvuka,radio,BH Mobile,kalkulator,Wi-Fi Direct i sl.),Touch Pal X (on služi za teme i ne koristim ga),sigurnosno kopiranje,google i napokon nešto korisno,a to je Scribd.Ne znam jeste li čuli za ovo.To je uglavnom kao neka knjižara i tu upišete knjigu koju želite čitati i čitate je.Tako ja lektire čitam kad nemam knjige.I na kraju Sounds,nešto za zvukove,odnosno za videe.



I na posljednjoj strani mi se nalaze aplikacije koje najviše koristim.
Prvo ide galerija (slike),onda ovaj WPS Office,pa Squaready za instagram slike.Njega sam neki dan instalirala i samo sam jednom ulazila u njega.Čini se kao dobra aplikacija.
Pored je ask.fm i snapchat.Ask mi je definitivno najdraži od svega.Tamo me možete followati.Zovem se @babyhahha.Evo vam i sliku kako izgleda moj profil.

  To je to što se tiče aska a na snapchatu pratim samo neke poznatije ličnosti i isključivo mi zato služi.Idemo dalje..
Tu je i facebook na koji ne ulazim često.Dosadio mi je više i dođe mi nekad da ga deinstaliram.
Zatim imam folder PhotoEditor u kojem se nalazi Retrica,Candy Cam,Insta Size i Insta Mirror.Mislim da ste već čuli za njih tako da nema potrebe da bilo šta govorim,ali meni je ipak najbolja CandyCam jer ima predobre efekte.
Uz ovaj folder je Twiter i Instagram.Draži i bolji mi je Ig.
Ispod je ''mapa 1'' u kojoj je smješten tumblr,ispovijesti i ova dark neon tastatura.
Pokazat ću vam kako izgleda na kraju posta.
Zatim imam i Clean Master.On pročišćava mobitel,čisti nepotrebne datoteke,ubrzava rad mobitela,upravlja aplikacijama itd..Malo je reći predobra aplikacija hah.Ako je nemate obavezno je sebi instalirajte.Dobro dođe svakom mobitelu.
Isto i ovaj ''1 tap boost'' se brine o virusima i osvježava sve aplikacije.
Eh,GO Keyboard i da ne želim imati,moram! Da njega nemam ne bih mogla niti jednu tastaturu ni temu primjeniti.Zato tu i stoji.I zadnje 3 aplikacije su Gmail,YouCam Makeup i Messenger.Ovaj Makeup je zakon.Odaberete neku vašu sliku i tamo vas našminkaju,stave vam frizuru koju vi želite i tako haha.Pravo zanimljivoo .
I da ne zaboravim sliku tastature.Evo je:



Prije sam imala rozu i dosadila mi je.Sad evo ova,a i nju ću sigurno ubrzo promijeniti jer se meni ništa ne sviđa.Znate kakva sam.Dok se za nešto odlučim prođe cijeli vijek.

I etoo,dragi moji čitatelji,to je sve za današnji post.
Istina,bio je malo drukčiji od prethodnih,i bolje je.Vidili ste,sve je u plavom tonu,još da je i mobitel plav bilo bi potpuno haha,ali nema veze,bolji je ovako,bijeli.
Eto,ako vam se svidio ovaj post slobodno ga komentarišite,pišite mi šta vam se svidjelo a šta ne i ne zaboravite se učlaniti na blog.
Podrav do sljedećeg postaa 


23 komentara:

  1. Super post, i ja posedujem Huawei i odlican je :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš učlani se u moj blog (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Presladak mobitel i odličan post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post draga! Sviđa mi se tvoj mobitel! <3

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.com/2016/03/prejudices-about-bloggers-myviewtolife.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/19th-episode-got-me-like.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo jako slican telefon, samo je moj G710. Uglavnom koristimo slicne aplikacije, i isto sam zadovoljna kao i ti.:)

    Inace, jako lep blog, uclanila sam se. Pa ako mozes poseti moj blog i uclani se u njega.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post draga! :)
    Sorry što gnjavim, ali rekla si da me pratiš, ali te nema... Proveri ako te ne mrzi pa da uzvratim. :) <3
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Svidja mi se ovaj post! :)
    Tastaturaaa ti je bas lepa haha <3
    AKo zelis pogledaj moj blog :) <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super! 😍
    Ako zelis uclani se na moj blog, uzvracam

    http://saskascloud.blogspot.rs/2016/03/dreams_8.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma zanimljiv post, ovo sam do sada vidjala samo na YT :)

    Ako zelis poseti moj blog i pretplati se, uzvracam :)

    frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši