srijeda, 23. ožujka 2016.

TOP 5 APLIKACIJA

Pozdrav moji dragi čitatelji.
Evo danas, ponovo radni dan a ja pišem post. Vjerovatno ste navikli da postove čitate vikendom, al evo sada pišem kad god stignem jer jednostavno nekad ni vikendom ne pronadjem slobodnog vremena pa to nadoknadim nekad u toku sedmice. E sad da se vratim današnjoj temi posta. Uglavnom, danas vam predstavljam top 5 aplikacija koje se nalaze na mome mobitelu. Teško mi je bilo izabrati njih 5 jer ih zaista imam mnogo više, al opet, ove nekako dominiraju haha.
Mislim da i vi bar nešto od ovoga koristite, pa možda i sve.
Al hajde da počnemo..

1.

Prva i definitivno najdraža aplikacija od svih jeste ask.fm.
To je nešto što doslovno svaki dan koristim. Pretpostavljam da svi znate šta je ask. Tamo uglavnom odgovarate na pitanja koja vam drugi postavljaju, bilo to anonimno ili neanonimno.
Meni je prije ask bio totalna glupost i uvijek sam se pitala šta je to toliko zanimljivo tamo pa ima toliko korisnika ove aplikacije.
No, medjutim od kako sam napravila ask o savjetima, zaljubila sam se u sve to, i sada sam redovna tamo haha. Evo, usput, možete pogledati kako izgleda moj profil i ako želite posjetite ga.


Zovem se BlueSky. Čudno, znam haha, al nema veze.
Eto, tu me isto možete pratiti.


2.

Druga aplikacija je Instagram.
E, za ovo ste sigurno svi čuli hah. Instagram je stvarno super stvar i ako ga nemate obavezno ga sebi instalirajte. Tamo možete postavljati svoje slike, komentarisati, lajkati i tako.
Jako zanimljiva aplikacija i sve pohvale za nju. Ne znam za vas al je meni Instagram čak bolji i od fejsa. Nekako mi je zanimljiviji, bar meni. Na njemu imam svoj privatni profil kojeg ovdje neću postavljati.

3.

Naredna aplikacija je We heart it.
Ja ovu aplikaciju nenormalno volim zato što ima odlične slike i kad mi god treba bilo kakva slika, odmah upadam na ovo čudo i tražim što mi treba. Neki od vas koji me prate tamo na asku znaju koliki sam ovisnik o slikama,  pogotovo o onim s natpisima haha, zato mi je We heart it sve!
Zaista ima divne slike, doslovno o svemu i svačemu.

4.

Sljedeća, četvrta stvar po redu jeste čuveni Afterlight haha.
Ova aplikacija je odlična stvar za one koji se vole slikati, odnosno uredjivati slike.
Ja sam prije koristila Fotor medjutim, ova stvar je puno bolja i ovdje redovno uredjujem slike.
Evo kako otprilike izgleda:


Kao i sve prethodne aplikacije koje sam vam predložila da instalirate, takodjer možete i ovu. Nećete se sigurno pokajati.
Afterlight je čudo.

5.

I posljednja aplikacija koja se našla u ovih top 5 jeste CleanMaster.Ovo je stvarno mnogo korisna aplikacija koja bi se trebala naći na svakom mobitelu. Clean master služi da " očisti " mobitel, tačnije da izbriše nepotrebne datoteke. Kako bi vam bilo jasnije o čemu govorim, ja sam vam uslikala kako to sve izgleda kada se pokrene ova app, pa evo pogledajte:



Znači tu imate nepotrebne datoteke, ubrzanje telefona, antivirus i upravitelj aplikacija.
To je sve o CleanMasteru. Opet ponavljam, veoma korisna i dobra stvar!

Ovime završavam ovaj današnji post.
Kao i uvijek, komentarišite šta god želite i napišite mi kako vam se čine ove aplikacije, da li možda koristite nešto od ovoga itd..
I ako želite, možete se učlaniti na moj blog. Hvala i pozdrav do narednog posta.





Broj komentara: 7:

  1. Super post draga <3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
    (there's a new post on my Living Like V blog and please click on all of the 'CLICK HERE' links, thanks, it means a lot to me <3 )

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan, koristan post! Dobar izbor!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post draga!
    Zanima me da li se Afterlight naplacuje?

    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvartiti ako zelis :)

    OdgovoriIzbriši