ponedjeljak, 4. travnja 2016.

DRESSLINK WISHLIST!

Hellouu my girls .
Evo novog, vjerovatno, neočekivanog posta kojeg, iskreno, ni ja nisam planirala danas, ali kada sam saznala da ne idem u školu baš ovaj dan odmah sam razmišljala da to vrijeme fino iskoristim i da napišem jedan post.
Današnja tema je Dresslink Wishlist, odnosno, da vam bude jasnije, tu se radi o stvarima sa dobro poznatog sajta Dresslink koje su se meni dopale i koje su mi na listi želja.
Zaista sam se jedva odlučila za ove stvari jer imaju tako velik izbor svega i svačega da je to nevjerovatno. Inače, Dresslink je kineski sajt na kojem možete pronaći dosta odjevnih predmeta, zatim šminke, raznih dodataka za kosu, nokte, lice.. ma svašta nešto, ne bih da tu sve nabrajam.
Najbolje je da vi odete na njihov sajt i da vidite šta to on zapravo sve nudi. Sigurna sam da će vam se bar nešto svidjeti i da ćete nešto naručiti.
Iskrena da budem, nisam nikad prije naručivala sa ovog sajta pa zato ni ne mogu reći neka svoja iskustva, ali sam uvjerena da je ovo jako kvalitetan sajt jer mnogo kupaca je oduševljeno njime, a i ovako, mogu čuti dosta pozitivnih komentara o Dresslinku.
E sad, da predjemo na glavni dio.

1.

Prva stvar koja mi je na listi želja jeste ova preslatka majica. Zaista je odlična za proljeće i idealno ide uz neke farmerke. Ovi rukavi sa cvijetićima je upotpunjuju i baš je nekako cute.
Evo link, pa da je vidite i ovdje: http://www.dresslink.com/stylish-women-fashion-round-neck-patchwork-floral-sleeve-spring-autumn-tshirt-tops-p-30189.html#_=_
Ne bih o njoj više išta da govorim kad i sami vidite koliko je prelijepa!

2.

Tu je i jedna košulja.
Čim sam je vidjela na sajtu odmah sam je stavila na listu želja. Ova slova po njoj, odnosno kao neke riječi su tako interesantne i privlačne haha.
Također i ovaj komad odjeće je fenomenalan za ovaj proljetni period. Sve pohvale, zaista.
Link : http://www.dresslink.com/womens-letters-print-pattern-casual-shortsleeve-shirt-female-chiffon-shirt-34-sleeve-p-15751.html#_=_ :-)

3.

Uh, ovaj kardigan je vrh!
Ovako preko slike izgleda jako jako moderno, lijepo i elegantno.
Nadam se da je i uživo ovakav. Možda nije baš sad za ovo godišnje doba, ali kada bude malo hladnije vrijeme ovaj dodatak dobro dodje uz outfit.
Evo link: http://www.dresslink.com/womens-geometric-pattern-open-front-loose-sweater-wrap-cape-cardigan-p-7792.html#_=_

4.

Ovaj ruksak nisam nikako mogla izostaviti!
Ovo malo čudo je preeelijepo i presimpatično. Moglo bi se čak nositi i u školu, naravno, kada je sunčano i toplo vrijeme.
Isto tako bi bio idealan za neki izlet. Ma predivno!
Imate ga još u crnoj, i malo tamnijoj boji od ove.
Možete ga pronaći ovdje: http://www.dresslink.com/hot-womens-young-cute-plush-bag-backpack-college-campus-book-bear-backpack-p-15890.html#_=_ .

5.

I za kraj, morala sam izabrati nešto i od nakita.
Ova predivna ogrlica mi se mnogo dopala i upravo zato se nalazi na listi. Ja nenormalno volim ovakav tip ogrlica i uvijek ovako nešto upotpuni kombinaciju i učini je puno puno ljepšom.
Izgleda stvarno divno i mislim da vrijedi svake marke.
I da, imate je još i u crnoj boji, mada ja više volim ovu, ali eto, ko voli nek izvoli haha.
Evo i nju također možete pogledati ovdje : http://www.dresslink.com/hot-fashion-women-retro-chain-pendant-necklace-p-27976.html?zenid=lareoo5amohecvlv1vctjllnf2#_= :-)

I eto, dragi moji, to je sve za danas!
Ne zaboravite ostaviti komentare i napišite mi da li ste vi ikada naručivali sa ovog sajta. Ako jeste pišite iskustva.
Ljubim vaas :-* .

Broj komentara: 13:

  1. Nice wishlist :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! ♥
    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati.

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Lista želja mi se jako dopada kao i onaj slatki ruksak. ♥
    Posjeti moj blog pa ako ti se svidi učlani se. Ja sam se kod tebe već učlanila.☺
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala dragaa, i ja sam se učlanila na tvoj blog, poz❤❤❤

      Izbriši
  4. Zdravo draga!Htjela sam da te obavijestim da sam te nominovala za The Liebster award.Uđi na moj blog i pogledaj!

    OdgovoriIzbriši