ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

RECENZIJA SYOSS RENEW 7 MASKE ZA KOSU

Veliki pozdrav svima i dobrodošli na moj blog, napokon!
Više od mjesec dana nisam ništa objavljivala ovdje, ni ja sama ne znam zašto al eto, konačno sam tu opet sa vama.
Za danas sam vam pripremila recenziju jedne maske za kosu, pošto nikada do sada nisam radila ovakav tip posta.


Kao što i vidite iz naslova, riješ je o Syoss ( renew 7 ) maski za kosu.
Prvo što ću reći jeste da sam ja ovu masku kupila iz razloga što mi je kosa u posljednje vrijeme dosta suha i oštećena i naravno, kao i uvijek u tu svrhu tražim neki kvalitetan proizvod koji će mi pomoći da kosu vratim u normalno stanje.
Ako i vi imate ovakvih problema sa kosom, tačnije da vam je oštećena i suha onda vam ja od srca preporučujem ovu Syoss masku.

Eh sada, što se tiče samog pakovanja, dolazi u ovoj crnoj kao tubi i iskreno, izgledom me najviše i privukla. Izgleda skroz nekako moćno i ja sam imala taj neki osjećaj da mnogo obećava haha.
Još jedna posebna stvar koja me oduševila kod ove maske jeste MIRIS!
Malo je reći da predobro miriše. Ne bih vam znala tačno opisati na šta me podsjeća miris ove maske, al stvarno je vrhunski.
Kosa nenormalno miriše, čak i po nekoliko dana.


Ovdje možete vidjeti ( pročitati ) za šta je sve namijenjena ova maska:
1.protiv slamnate kose
2.protiv lomljenja vlasi
3.protiv ispucalih vrhova
4.protiv slabljenja vlasi
5.protiv neukrotivosti
6.protiv petljanja
7.protiv beživotnosti.

Ja se sa svim ovim slažem jedino što ja ne bih ovdje potvrdila jeste ova stavka pod rednim brojem 6 .
Meni se kosa idalje petlja i tu nisam primjetila neku veliku razliku, al meni to zaista i nije toliko bitno, puno mi je bitnije što je zadovoljila sve ovo ostalo što je ovdje navedeno.
Kosa poslije nanošenja bude dosta mekša i nekako lepršavija, bar kod mene.


E sad na ovoj slici ne znam koliko možete dobro pročitati ovo sve što piše al uglavnom, kažu da dubinski obnavlja kosu i sprečava pojavu ispucalih krajeva s čime se ja, u potpunosti slažem.
Nisam nigdje pročitala koliko se vremenski treba držati na kosi, jedino piše da se nanosi na vlažnu kosu, što je sasvim logično.
Ja, nakon što je nanesem, sačekam nekih 5-6 min, i onda tek isperem.

Mislim da sam otprilike sve rekla o ovome proizvodu i za kraj ću još samo ovo dodati:
Cijena: 6,50KM
Količina: 250ml
Dostupnost: Cm/Dm
Ocjena ( 1-10 ): 10 .

ZAKLJUČAK: Ova maska je, po mom mišljenju, jedna od najboljih koje sam koristila i jako sam zadovoljna njome. Nadam se da će se i vama dopasti i da će odgovarati vašoj kosi.
Od mene ima sve pohvale, zaista!

I to bi bilo to za danas.
Ostavite u komentare kako vam se čini ovaj proizvod i da li ste ga, možda prije koristili. Ako jeste, napišite utiske.
Ljubim vas!





4 komentara:

  1. Odličan post <3<3<3
    I blog ti je jako dobar,stay best <3

    ps. Počela sam pisati knjigu na zadnjem postu je kratak uvod,pa ako bi mogla pogledati i reći mi svoje mišljenje koje bi mi jako značilo <3

    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogoo i pogledat cu, obavezno!
      Ly ❤❤❤

      Izbriši
  2. Odličan post,baš mi je drago da si se odlučila vratiti na blog jer rasturaš! Samo tako nastavi! A ako želiš pogledaj i moj blog.❤️
    http://perfectlyimperfect55.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši