srijeda, 24. kolovoza 2016.

TRENUTNI FAVORITI

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u moj novi post.
Pošto vam nisam predstavljala favorite prethodnog ( sedmog ) mjeseca, sada ću vam pokazati nekoliko proizvoda koji su mi trenutno najdraži i koje najviše koristim.
Neke sam već spominjala, a neke ne, no, nebitno, let's go ..



Prvo ću krenuti sa ovim dobro poznatim Head&Shoulders šamponom za koji ste , sigurno, svi već čuli. Iskrena da budem, ja prije nisam nešto voljela ove šampone, ne znam zašto, ali evo, u posljednje vrijeme sam ih mnogo zavoljela, tačnije ovaj plavi protiv prhuti. Ja, trenutno nemam problema s prhuti ali ga za svaki slučaj koristim, i pored toga, pruža mi zaista dobru njegu tjemenu glave, a i općenito cijeloj kosi.
Miriše fenomenalno i baš se osjeti dugo na kosi. To mi se mnogo sviđa. Koristit ću ga sigurno idalje, pogotovo sada na prelazu iz ljeta u jesen zato što ja imam uvijek problema s perutanjem tjemena u takvim periodima, tačnije kada se mijenjaju godišnja doba.
Cijena ovog šampona je 4,70KM. 







Drugi favorit jeste ovaj Essence piling za lice.
O njemu nisam nikad ništa govorila, ali zaista zaslužuje od mene jednu veliku pohvalu. Da ne bih duljila mnogo o ovome proizvodu samo ću reći par rečenica, onih najbitnijih.
Uglavnom, namijenjen je za čišćenje lica. Ako imate kožu sklonu prištićima ili ako jednostavno imate problema s licem, mitiserima i slično, ovaj piling bi vam sigurno dobro došao.
U sebi sadrži neke plave čestice koje zaista dubinski čiste kožu. Ja ga koristim već duže vrijeme i jako sam zadovoljna rezultatima koje ovo čudo napravi. 
Lice poslije bude zategnuto i nekako puno ljepše i čistije. Pakovanje u kojem dolazi je isto jako slatko i praktično tako da, ja nemam nikakvih zamjerki. Sve preporuke.
Košta nekih 5KM, a često bude i na sniženju, pa eto, obratite pažnju.





Idemo dalje ...
Tu je i jedan parfem koji sam kupila u cm-u prije par dana. Ja sam doslovno zaljubljena u ovog ljepotana. Ne znam odakle bih prije počela, od samog pakovanja, mirisa, ili .. haha
Znači, vidite i sami koliko lijepo izgleda ova '' bočica '' , skroz elegantno i mislim da će mnoge djevojke ostaviti bez daha. Na vrhu je zavezana i ova crna gumica koja ga čini još ljepšim i privlačnijim. 


O mirisu ne želim uopšte govoriti, to je fantazija haha. Jako, jako lijepo miriše, dugo trajee što je meni i najbitnije od svega i šta više da vam kažem? 
Sad kada krenem u školu uvijek ću ga nositi sa sobom i uživati u čarobnom mirisu .
Kao što sam već rekla, kupila sam ga u cm-u na sniženju po cijeni od 6,50KM, a inače, cijena mu se kreće oko 11-12KM . Zaista vrijedi svake marke!





E sada, prelazimo na neke stvarčice od essenca. Svi već znate koliko volim essence proizvode, prvo zato što imaju dosta kvalitetnih proizvoda, a drugo zato što su im cijene jako jako pristupačne.
Pa krećemo sa kamenim puderom. 
Ja kada sam ga kupovala uopšte nisam obraćala pažnju na nijansu, ali evo, mislim da mi je i ova dobra u broju 04. Malo je tamnija ali nema veze, dobra mi je.

Evo ovdje možete vidjeti kako izgleda na koži.
Na ovoj gornoj slici izgleda narandzaste boje, ne znam zašto, valjda zbog svjetlosti i kamere, ali nije stvaro uživo ovakve boje, nego upravo kao na ovoj slici ispod gdje sam vam ga prikazala kako izgleda na koži.
Uglavnom, ja sam zadovoljna ovim proizvodom jer mi lijepo matira lice, uz to još i ujednači ten i to je to što mi treba, ništa više!
Košta otprilike 6KM .







 Prelazimo na essence ruž za usne.
Njihove ruževe također mnogo volim i imam ih u dosta nijansi, ali trenutno najviše koristim ovu nijansu u broju 06 barely there .
Inače, essence ima dosta dobar izbor nijansi kada su u pitanju ruževi i to stvarno dobre nijanse, a ova je mene baš onako ostavila bez daha.
Ruž ne traje dugo na usnama, moža nekih 2-3h ali opet, s obzirom na cijenu od 4,80KM ni ne može se više očekivati. Meni, jedino što se ne sviđa jeste miris koji je nekako nemoguće opisati.
Ja često znam reći da mi plastično miriše, haha, ne znam koliko je to dobra riječ ali eto, to mi je jedina zamjerka.
I da, lijepo '' legne '' na usne i lijepo se rasporedi na usnama što je isto jako važno.





Zatim, tu imamo 2 laka koja sam najviše koristila kroz cijeli ovaj osmi mjesec.
Prvi ( bijeli ) je lak iz Malena kolekcije. Ja sam njihove lakove počela koristiti tek ovo ljeto, i mnogo mi se svidjaju. Trenutno mi je ovaj bijeli najdraži i velika vrlina mu je to što jako dugo traje na noktima. To me posebno oduševilo. Košta 2KM, skroz jeftino.
Drugi je, naravno, essence plavi lak. Boja vam sve govori, vrhunskaa, prelijepo izgleda na noktima iako se ne zadržava na noktima nešto baš puno (2-3) dana, no, nema veze, ja sam idalje vjerni fan svih Essence lakova. Cijena im se kreće oko 3KM.






I za kraj, jedan Catrice proizvod, tačnije korektor.
Ovo je ona tekuća kamuflaža o kojoj se mnogo priča i koja se na sve strane hvali.
I ja se tome pridružujem i samo znam da, dok god bude bilo ovog korektora u prodaji, ja ću ga kupovati jer, za mene, boljeg nema.
Koristim ga stvarno duuugo dugo vremena i još mu nisam našla zamjenu, a ni ne treba mi haha.
Već sam o njemu govorila i hvalila ga, tako da nema potrebe da više išta govorim!
Cijena mu je 7KM što uopšte nije skupo za kvalitet koji nudi ovaj proizvod .

I eto, to bi bilo sve za današnji post.
Ako vam se svidio, obavezno ostavite komentare i napište što bi željeli vidjeti u sljedećem postu.
Do tada, byee :-*

Broj komentara: 6:

  1. Odlični favoriti! Koristim Catrice tekuću kamuflažu i također ću ju kupovati sve dok ju budu prodavali haha, isto imam Essence puder u kamenu i super mi je♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga❤
      I da, catrice kamuflaža je cudoo:-)

      Izbriši
  2. Jao kako mi je slatka ova bočica za parfem 😍😍😍

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!Svi proizvodi izgledaju prelepo!♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši