petak, 26. kolovoza 2016.

BACK TO SCHOOL-Q&A ( PRVI DAN SREDNJE SKOLE)

Pozdrav svima!
Evo mene opet danas sa novim postom, malo drugačijim nego inače, a u pitanju je Q&A koji je vezan za prvi dan srednje škole.
Škola nam se lagano bliži, pa je vrijeme da uradim neki post i na tu temu.
Na asku ste mi postavljali neka pitanja na koja sam vam ja odlučila upravo ovdje dati odgovor. Izabrala sam njih 5, nekih najosnovnijih, pa hajde da krenemo.


1.

Ovo pitanje dobijem skoro svaki dan na asku, pa evo, dobro poslušajte ono što ću vam sada reći.
Trema je sasvim normalna pojava i vi ne možete toliko na to utjecati, ali stvarno nema potrebe za nekom ogromnom tremom i strahom.
Vjerujte da 90% učenika upravo ovako razmišlja prije srednje škole, tj. misle da se neće uklopiti i da im taj prvi dan neće dobro proći. A nikad ne bude tako kao što oni misle.
I ja sam imala prvi dan malo treme, ali nisam uopšte mislila negativno nego baš suprotno, radovala sam se svemu novom što me čekalo i nisam imala nikakvih problema.
Jednostavno, opustite se maksimalno i sigurna sam da ćete naći nekog ko će vam odgovarati i s kim ćete se razumijeti. To uvijek tako bude. Što se tiče uklapanja u novo društvo, zaista je jako bitno da ste komunikativni i veseli, a ne da samo stojite po strani i da šutite. 
To ne smijete nikako sebi dozvoliti, nego slobodno priđite tim novim đacima i upoznajte se, pitajte ih npr. zašto su upisali baš tu školu, čime su prolazili u osnovnoj, kakvi su đaci i slično.


2.

E ovdje, u ovome pitanju, ima malo više podpitanja, pa ću vam samo kratko odgovoriti:
Mislim da ćete se samo upoznati sa razrednim profesorom jer je to ipak prvi dan. Tako je bar kod mene bilo, ali možda vam uđu i još neki profesori, da vas upoznaju sa nekim stručnim predmetima i upute vas u to sve.
Sad, koliko ćete biti, to zaista ne znam tačno, ali svejedno nećete puno. Ja sam bila otprilike sat vremena, i onda su nas pustili. To sve zavisi od škole do škole, ali uglavnom, neće vas puno zadržati!
Veliki odmor nećete imati prvi dan, ali inače, možeš biti sa nekim đacima iz razreda koji ti odgovaraju i s kojima si dobra.
Gdje se sjedi u učionicama? ovo pitanje nisam baš najbolje razumjela tako da..
Pa trebali bi ići sami u školu, što je sasvim logično, jer niste prvi osnovne pa da roditelji idu uz vas.
O čemu pričate prvi dan? hm, pa upoznajete se, razredni profesor vam kaže koje ćete imati sve predmete, zatim autore određenih knjiga, možda raspored i tako.. uglavnom, upoznavanje!
I zadnje, koliko se srednja i osnovna razlikuju po društvu? pa zaista mnogo. Srednja škola je mnogo '' ozbiljnija '' , đaci također, nema onih glupih šala, ismijavanja i tako toga. Mislim, toga uvijek ima bar malo, ali svejedno, nije ni slična osnovnoj. Društvo je puno zabavnije i zrelije, tako da je to velika prednost!


3.

Prije svega, trebate se ponašati skroz prirodno i normalno, i ne glumiti neke face ili ne znam ni ja šta sve ne.. 
Budite veseli, nasmijani, nemojte druge gledati s visoka, sa svima se lijepo upoznajte i ne pravite razliku između đaka. Također, način na koji se izražavate će mnogi primjetiti, kako učenici tako i profesori. Nemojte pričati o nekim glupostima, nego se pozabavite nekim malo ozbiljnijim temama koje su prilagođene vašem uzrastu. 
Što se tiče, lično profesora, oni mnogo cijene kada ste komunikativni i kada odmah prvih dana pokažete ono što vi znate i za šta ste sposobni. Tako će vas, sigurno dobro zapamtiti što je jako jako važno.


4.

Zavisi kakva je sredina i okruženje u kojem se tvoja škola bude nalazila.
Mnogi đaci imaju takav problem, jednostavno, ne mogu da se naviknu na sve to što je sasvim okej.
Iskrena da budem, i ja sam se jedva prilagodila novoj sredini, prvih 2-3 mjeseca mi je bilo užasno i nije mi se sviđalo okruženje, ali vremenom sam se navikla i sada mi je skroz lijepo i nekako sam se '' udomaćila '' tu haha. Tako to bude svima, zato nema potrebe da se toga plašiš, u pošetku bude malo čudno ali opet s vremenom to sve fino dođe na svoje .


5.

Što se tiče oblačenja, evo ja sam vam ovdje postavila 4 outfita koja vas mogu inspirisati da se i vi možda ovako ili slično obučete.
Najbitnije je da odaberete nešto u čemu se vi ugodno osjećate .




To su ta 4 jedonstavna outfita za školu, a što se tiče šminke ja vam zaista ne bih preporučila da se previše šminkate, pogotovo ako bude vruće.


Možete nešto na ovaj faozon.
Puder vam ja svakako ne bih preporučila.
Umjesto njega stavite korektor na određene dijelove lica gdje vam je nephodan, zatim malo popunite obrve ako trebate, stavite maskaru i neku olovku za oči kako bi ih malo naglasile i još na usne neki baby lips ili nude ruž.
To bi bilo to o make-upu. Naravno, to je sve stvar ličnog izbora. Šminkajte se kako želite, ne morate slijediti ovo što sam vam ja napisala. Ja sam samo rekla svoje mišljenje i ono kako bi se ja našminkala.

I eto, dragi moji, završili smo i sa ovim postom.
Ostavite mi komentare i recite mi da li vam je ovaj post bio od koristi. Također, ne zaboravite se učlaniti na moj blog. Hvala unaprijed i volim vas 

Broj komentara: 9:

  1. Sjajan post!Veoma mi se dopada!Super je što si pokazala outfite kao odgovor!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični predlozi, sigurna sam da će biti od koristi svim devojkama koje kreću u školu! xox
    Vesna - novi post na Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Prijavi se na moj blog, uzvraćam
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, baš mi se dopadaju tvoji odgovori, učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš uzvrati <3.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear ! I love your blog ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle .Maybe we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši