petak, 24. lipnja 2016.

Favoriti Juna





Pozdrav dragi moji.
Evo, i mjesec Juni nam se skoro pa završio, a ja, kao i uvijek povodom toga pišem vam o ovomjesečnim favoritima.
Znam da sam možda malo uranila sa ovim postom
, ali pošto sam danas uhvatila nešto slobodnog vremena, odlučila sam ga iskoristiti na pisanje posta.
Pa krenimo ..




.

Prvi favorit jeste Avonova kupka za tuširanje s mirisom ruže ( 500 ml )
Nosi naziv '' romantic rose ''.
Ova kupka prepredobro miriše jer ja, inače, volim miris ruže i ovo je za mene definitivno pun pogodak!
Dolazi u ovoj preslatkoj kao malo većoj bočici i meni je veliki favorit, definitivno.
Idealna je za ljetne, toplee dane i ovo je nešto što se mora imati (must have) .
Naručila sam je negdje krajem petog mjesca i stalno je koristim i naravno, uživam u njoj. Oduševljena sam, zaista.
Čim ovu bočicu potrošim, najvjerovatnije idem ponovo naručiti još jednu. Na prvoj slici možete vidjeti unutar ovu tečnost koja je roze boje, jel haha. Baš očaravajuća .
Cijena ovoga proizvoda je bila oko 4KM, ali tada kada sam ja naručivala je bila snižena. Prije je koštala nekih 7-8KM.
Mislim da je i sada na sniženju pa obratite pažnju na to.









Tu je i, svima poznato, ricinusovo ulje!
Kupila sam ga isto, negdje krajem petog mjeseca u dm-u. Kupila sam ga iz prostog razloga što ga sve djevojke hvale i upotrebljavaju ga na razne načine.
I vjerujte ja sam se oduševila. Prije sam koristila kokosovo ulje koje mi je uvijek bilo, i bit će iznad svih, ali i ovo ricinusovo je fenomenalno, pogotovo za kosu i njegu kože.
Ja ga koristim prije pranja kose i nanosim ga samo na krajeve i malo na neke dijelove koji mi nisu potpuno zdravi. Poslije kosa bude premekana i baš nekako oživi kosu, bar meni.
Ako imate suhe i rascvjetale krajeve, ovo ulje će vam sigurno pomoći u obnavljanju.
Dosta je gušće od drugih ulja i kao što sam već rekla, primjena mu je veoma široka.
Evo sada ću vam pokazati šta na njemu piše i koja mu je svrha.


Dada, i šminka se s njim može skidati. I ja sam to počela raditi, samo što ja još s njim pomiješam i maslinovo ulje i to mi bude super smjesa.
Eto, ne bih više da ga hvalim, mislim da svi znate koliko je ovo ulje već hvaljeno i koliko je, zapravo kvalitetno tako da, ako ga ne koristite, odmah idite do najbliže apoteke ili cm-a, dm-a i kupite sebi ovo čudo.
Cijena mu se kreće oko 4-5KM. Veoma jeftino.





Treći ovomjesečni favorit jeste Nivea creme gel.
Ovaj gel nije kao onaj standardni gel koji vam potpuno učvrsti i '' zalijepi '' kosu. Ne, ovo je više kao neka krema i ovo preporučujem samo onim osobama koje imaju gušću kosu ili ono kada imate problema sa '' napuhanom '' kosom. Ovaj gel će vam smanjiti težinu kose i na neki način će je zagladiti.
Ja nemam tolikih problema sa kosom, ali mi nekada naidju oni '' bed hair days '' i tada mi je ovaj gel spas. O mirisu ne želim uopšte govoriti haha. Ima nenormalno dobar miris i teksturom je dosta gušći u odnosu na one klasiče gelove. I da, ovaj proizvod sam kupila u cm-u po cijeni od 6,50KM.





I naravno, nijedan ovakav moj tip posta ne može proći bez lakova.
Tu imamo 3 predivna laka. Prvi je '' malena '' koji sam kupila u cm-u prije 2-3 sedmice, najprije zbog ove preemoćne, apsolutno moje boje! Sada u ljetnom periodu kupujem samo vesele boje, zato je ovaj lak meni i više nego favorit. Zaljubljena sam u njega.
Drugi je onaj klasični, bezbojni i o njemu nemam šta posebno pisati. Da nije dovoljno dobar ne bi se našao u favoritima. I treći je, essence, sivi lak, koji je jako postojan. Meni na noktima traje i po 5 dana, al stvarno. Više nego i očekivano. Cijena je smiješna, 2,30KM.
I ovi gore otprilike toliko koštaju, uglavnom, nisu ništa skuplji.



Opet, nešto od escenca, a to su spužvice za blendanje korektora.
O njima nemam šta puno govoriti, osim toga da izgledaju preslatko, u obliku su srca, pink boja mm, i ono što je najbitnije od svega, jeste da svoj posao obavljaju i više nego odlično.
Ja ih koristim za blendanje one Catrice tekuće kamuflaže i u tu svrhu su mi najbolje. Jako su mekane i lahko se operu. Cijena im je 4,20KM .



Moram spomenuti i Nivea običnu kremu koja dolazi u ovom plavom pakiranju.
Ja mislim da svaka osoba zna za ovu kremu i da je ljudi najviše koriste. Kako i ne bi, kad je predobra! Ja je koristim jako dugo, al eto, u ovom mjesecu Junu sam je nekako baš intenzivnije koristila nego prije, tako da, eto, morala sam je ubaciti u favorite.
Teksturom je dosta gusta, ima jako lijep i prijatan miris, jako jako dobro hidrira kožu, malo se teže upija i naravno, osvaja ovom plavom aluminijskom kutijicom.
Uvijek mi je bila jedna od najboljih i nadam se da će biti idalje.




Ovo je predzadnji favorit, ova divna ogrlica.
Dosta dugo sam je mjerkala po cm-u i konačno sam je kupila.
Iskreno, ja ne volim one ogrlice i lančiće sa milion nekakvih boja i svo ono silno šarenilo tako da mi je ovo nešto perfektno. Jako je lijepa, može se koristiti za sve prilike, i u školu, i na posao, i na rodjendan.. ma gdje god želite. Pravo je je jednostavna i meni se mnogo dopada.
Cijena joj je bila oko 6KM, možda malo više, al tu je to .




I za kraj, jedna knjiga .
Vjerovatno se čudite odakle se knjiga našla u favoritima pošto ja ne volim knjige haha.
Al da .. ovu knjigu sam dobila kao poklon od škole iz razloga što sam prošla odličnim. Ne samo ja, nego i svi ostali učenici koji su postigli odličan uspjeh na kraju godine.
Uglavnom, u njoj se nalaze neke priče, vezane za Mostar i veoma su poučne.
Moram priznati da mi se mnogo svidja i da je s užitkom čitam .
Nisam još sve uspjela pročitati, ali ovo do sada je stvarno super, i zapamtila sam dosta poučnih i jako zanimljivih citata .

To bi bilo to za ovaj post.
Ostavite mi u komentarima šta želite vidjeti u sljedećem postu i naravno, napišite da li ste vi nešto od ovih proizvoda probali i kako vam se čini.
I pretplatite se na moj blog. Hvala i goodbye ..


Broj komentara: 16:

  1. Ova ogrlica je preslatka, spužvice za blendanje korektora se čine super!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, uclanila sam se u tvoj blog, ako zelis uzvrati mi.
    Bilo bi mi drago ako mozes da pogledas i komentarises moj zadnji post, jer se radi o necemu novom na mom kanalu. Hvala
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post kaoi proizvodi!

    Novi post je na blogu,posjetite ako zelite highgirlss.blogspot.com VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post i proizvodi.

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja koristim neke proizvode iz kao iz tvog posta i zadovoljna sam.Odlična rzencija draga.Imas moj follow.<333
    Moj blog http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/6-easy-diy-for-your-room_11.html#_=_

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Veoma su zanimljivi favoriti.Ja koristim Avonove kupke već duže vreme i stvarno su odlične.Ogrlica je veoma interesantna. Inače član sam tvog bloga,pa ako hoćeš uzvrati mi! ♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši