subota, 14. svibnja 2016.

Best of April

Pozdraaav .
Evo mene sa novim postom. Danas je subota, vani je baš loše vrijeme, kiša, grmljavina, pa evo da ne bih vrijeme gubila na gluposti odlučila sam vam napisati post .
Znam da kasnim sa ovim, al šta ću, stvarno nisam imala vremena za blog i pisanje postova. Današnja tema je '' favoriti Aprila ''. Sada smo, evo skoro na polovini Maja, al nema veze.
Imam vam pokazati par jako dobrih i kvalitetnih proizvoda, tako da, hajde da odmah počnemo..


Prvi favorit je ovaj Gliss regenerator u spreju. Koliko mogu primjetiti, dosta cura je oduševljeno ovim regeneratorom. Kako i ne bi kad je fenomenalan!
Iskreno, probala sam razne reg. i nijedan nije bio kao ovaj. Izgleda baš nekako elegantno, dosta je praktičan, jednostavan i ono što je, meni lično, najbitnije jeste to da se ne ispire.
Znači, samo ga raspršite po suhoj ili vlažnoj kosi i ostavite da tako stoji. U nastavku možete vidjeti kako izgleda kada se skine ovaj '' poklopac '' na vrhu i šta na njemu piše, za šta je namijenjen i to.


Evo kako izgleda.
Ova tekućina unutar njega je nekako baš čudna, i također ima poseban miris. Ono što bih vam napomenula, jeste da uvijek prije nanošenja dobro promućkate regenerator.


Ne znam koliko možete vidjeti al uglavnom, namijenjen je za suhu i oštećenu kosu. Isto tako pomaže pri raščešljavanju kose. Ako ste u potrazi za nekim kvalitetnim regeneratorom i ako imate oštećenu kosu, e onda je ovo zaista prava stvar za vas! Ja ga svima od srca preporučujem.
Ima njih još na ovaj fazon. Onaj zeleni je još bolji za kosu koja je u beživotnom i lošem stanju.
Ja sam ga kupila u dm-u za nekih 10KM koliko se sjećam. Možda je bio čak i više, stvarno ne znam.
A sada vam je snižen na 7KM, pa eto, ako imate priliku kupite ga. Vjerujem da ćete se i vi oduševiti.



Tu je i Catrice tekuća kamuflaža.
Ovaj korektor je nešto najbolje. Definitivno najbolji korekotor od svih kojih sam probala. Mislila sam vam i uslikati kakve je teksture al mi se kamera nije htjela fokusirati tako da ništa od toga.
Uglavnom, vodootporan je. To piše na vrhu njega. Zatim, dolazi u dvije nijanse. Imate 010 Porcellian ( svijetlija ) i 020 Light Beige ( tamnija ). Ja koristim ovu tamniju, mada sam komotno mogla i svijetliju, al eto, nema veze. Kremaste je teksture i ima jako prijatan miris.
Stvarno se super stapa s tenom i lijepo se blenda. Kada ovaj korektor stavite na lice, ne mrda s lica dugo dugo vremena, što je odlično. Ne uvlači se u pore, bar meni, lijepo posvijetli područja na licu koja ja želim i to je to.
Mogla bih još pisati o ovom proizvodu al da vas više ne smaram, sve što ću reći jeste da sam oduševljena ovim korektorom i nadam se da ću ga još dugo dugo koristiti.
Košta nekih 7KM .


Dalje.. ovdje imamo jedan dezodorans i roll-on.
Njih sam dobila na poklon prije otprilike jedan mjesec i baš su mi se svidjeli. Ovaj prvi dezodorans ima jako ugodan miris, ne sadrži alkohol što je veoma bitno, nekako baš fino osvježava, izgleda preedivno i to je to, uglavnom.
Pored je roll-on. I on je stvarno super stvar. Uvijek ga sa sobom nosim u školu jer mislim da je to obavezno, kako za mene, tako i za ostale cure.
Kada bih ocjenjivala od 1 do 5 ova 2 proizvoda, od mene bi sigurno dobili čistu peticu haha. Koristim ih redovno i nemam niti jednu zamjerku, kada su oni u pitanju .


Naredni proizvod koji se našao medju favoritima Aprila je Dove krema za lice i ruke.
Ja sam u ovu kremu zaljubljena. Naravno, idalje sam vjerni fan one Niveine u plavom pakiranju i Nivee Soft al je ova krema isto tako perfektna. Ja je isključivo nanosim na lice, prije spavanja i ujutru kada ustanem, lice mi bude tako mekano, zategnutno, ma predivno!
Ima vrhunski miris i ono što mi se mnogo svidja kod ove kreme jeste to što se jako jako brzo upije i možete je stavljati na lice koliko hoćete haha.


Tekstura joj je poprilično vodena. To možete zaključiti i sa ove slike.
Tačnu cijenu vam ne bih znala reći jer je možete kupiti u raznim veličinama pakiranja. Kod mene je ova srednje veličine, al svejedno mislim da nije više od 5KM. Mislim da je možete kupiti u bilo kojoj prodavnici. I naravno, sve preporuke za nju!



I ovo je zadnja stvar .
To je jedna narukvica koju sam kupila u cm-u po sniženoj cijeni od 4KM. Kupila sam je iz razloga što je mogu nositi na 2 načina haha. Mislim da možete skontati sa slike. Inače, pravilno je da se nosi kao što je prikazana na ovoj drugoj slici, medjutim ja sam skontala da mogu i ovako kao na ovoj prvoj, a meni je, lično, ljepše ovako, bez ovih boja i šarenila.
Naravno, nosit ću ja nju i sa ovim šarama kada mi se bude slagala uz neki outfit .
Prošli mjesec mi je bila stalno na ruci i zato mi je veliki favorit .

Nemam više ništa posebno što bih vam mogla pokazati. Imala sam ja još nekih novih proizvoda al nisu bili toliko dobri da bi se našli u ovom postu.
Zatoo obavezno komentarišite ovaj post, kao i uvijek, napišite mi da li ste vi išta od ovoga imali priliku koristiti i učlanite se na moj blog. Hvala unaprijed ! :-*

Broj komentara: 9:

  1. Odlicne stvarcice. O ovom Gliss regeneratoru sam citala dost pozitivnih stvari, tako da msm da cu ga uskoro isprobati.:)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj regenerator stvarno puno cura hvali, ali ja imam masniju kosu pa se bojim svega što se ne ispire. Narukvica mi je mrak! Stvarno si se potrudila da nam približiš svoje favorite. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas sam gore zaboravila reci da ne masti kosu ii da mu je to ogromna prednost u odnosu na druge reg. koji se ne ispiru. Mislim da ga mozes slobodno koristiti iako imas masnu kosu.
      I hvala ti puno! :-*

      Izbriši
  3. Narukvica je divna,baš mi svida
    Inače odlično pišeš❤
    Ako imaš vremena pogledaj moj prvi post👉
    http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Narukvica je divna,baš mi svida
    Inače odlično pišeš❤
    Ako imaš vremena pogledaj moj prvi post👉
    http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši


  5. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljepotice, hvala ti ❤
      a nez kako da te follujem haha?

      Izbriši