srijeda, 26. kolovoza 2015.

OUTFITS FOR SCHOOL

Pozdrav svima.
Evo, napokon sam i ja odlučila pisati novi post, a današnja tema su kombinacije za školu.Ovo neće biti samo kombinacije za prvi dan što ste vi tražili nego ih možete uvijek nositi, kada god poželite.Ja znam da ima ovakvih postova jako puno ali mislim ako pročitate i ovaj moj da vam neće biti od viška haha.
Eh,da predjemo na temu..

1.
Ova prva kombinacija se meni najviše dopada od svih koje ću postaviti. Tako je predivna i zanimljiva.Zelena boja majice i sata se baš nekako uklapa u cijelu kombinaciu što je odlično.Možete je obući čak i prvi dan škole.


2.
I tu je još jedna prelijepa kombinacija.Odmah pored imate i frizuru koja vam najviše odgovara uz ovu kombinaciju.I moram reći da je ruksak presladak.Majica je takodjer divna i ide uz ovakve tenisice.


3.
Eh,uz ovaj treći outfit imate prikazano i šta možete staviti od šminke.Ja vam preporučiujem da sa šminkom nikada ne pretjerujete jer ipak idete u školu,a ne na neku proslavu,rodjendan,svadbu i sl.Treba biti umjeren u šminci,to je moje lično mišljenje.I opet imate pored jednu lijepu frizuricu i tu je, naravno choker ogrlica.Ovo sve je tako naaj *-*.Nadam se da se i vama svidja.


4.
Ova kombinacija je baš jednostavna,a predivna.Tu su crne starke u kombinaciji sa smedjim pantalonama i ovom kao smedjom majicom.I uz to sve imate smedji šal.
Sve je fino usklađeno i nikada sa ovom kombinacijom ne možete pogriješiti.

5.
I evo došli smo do zadnjeg outfita.Ja čim ovu sliku pogledam odmah me podsjeti na zimu i one hladne zimske dane, uuh.Džemper je preudoban,možete i sami zaključiti sa slike,a boja mu je fantastična.Tu su i šal,kapa,čizmice,sat,ruksak i naočale,mada vam one i ne trebaju zimi haha.Eto,to je to što se tiče ove zadnje kombinacije.
Nadam se da vam se i ona dopada.


Dragi moji to je sve što što sam vam ja za danas pripremila.Mislim da će vam ovo biti od koristi i da će vam ovi outfiti pomoći kada krenete u školu.
I da,pored svega ovoga moram vam nešto reći i zamoliti vas kada je u pitanju onaj moj ask @babyhahha . Suspendovali su me,a ne znam zašto,pa ako možete otidjite u podešavanja i kontaktirajte upravu ask.fm-a i zatražite da mi ga vrate.Stvarno ne znam zašto su mi to uradili,ali eto.. Znači napišite neku poruku u kojoj ćete ih zamoliti da mi ga vrate nazad! Bilo bi mi jako drago kada biste to učinili i hvala vam unaprijed.Opet bi se mogli lijepo družiti i ono najbitnije,pomagala bih vam i savjetovala vas,a ovako bez njega mislim da ću i sa blogom prestati.Volim vas!:-(







Broj komentara: 20:

  1. Prelep post. Sve kombinacije su sjajne, ali meni se najvise svidja 1. <3 :)
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Dopada mi se svaki outfit :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, sve kombinacije su predivne ❤️☺️

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe kombinacije <3
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se ako zelis uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobar post! Najviše mi se sviđa posljednja kombinacija <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, zadnji outfit mi se posebno sviđa. Pogledaj moj blog ako imas vremena,;)<3

    http://iamlena92x.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Najviše mi se sviđa prva i četvrta kombinacija :)

    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši