utorak, 11. kolovoza 2015.

FRIZURE ZA SKOLU

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog. 
Evo odlučila sam da vam danas napišem novi post jer je došlo vrijeme i za to.Uglavnom, postavljat ću neke frizure za školu, odnosno tutoriale u kojima će biti sve lijepo prikazano i objašnjeno.I da ne zaboravim, evo vam i link mog aska @babyhahha .Sada počnimo..


1.

Ova prva frizura je idealna za školu.Nije baš lagana za napraviti ali ako pažljivo slijedite korake na slici, onda nećete imati nikakvih problema.Znači prvo spletite pletenicu sa jedne strane pa onda sa druge i na kraju to sve sastavite u jednu haha.Ne znam jeste li me išta skontali ali valjda da ćete se snaći uz pomoć slike.


2.
Drugu frizuru je puno lakše napraviti nego prvu.Vidite,tu je opet neka pletenica.Ja sam ovo par puta pravila za školu i vjerujte da sam bila oduševljena.Baš je nekako slatko.Eto,nadam se da možete skontati sa ove slike kako se plete ova pletenica.

3.
Eh,na ovoj slici je prikazano kako lijepo napraviti polurep.Na kraju izgleda predobro.Prvo trebate uviti kosu ili da vam bude malo valovitija i onda samo jedan dio svežete u polurep.Nemam vam šta posebno objašnjavati jer i sami vidite kako se to radi.

4.
Tu je i još jedna predivna frizura.Ja sam je jednom pokušavala napraviti i nije mi ispala kako treba,mada se iskreno i nisam toliko trudila oko nje,nego sam samo onako bezveze pokušala ali eto,nadam se da ćete je vi uspijeti napraviti.I moram reći da mi se stvarno mnogo dopada.

5.
I ovo je zadnji tutorial.Možda vam je poznata ova djevojka sa slike,odnosno jutjuberka.Ja sam joj nažalost bila zaboravila ime i evo sada sam je jedva pronašla na yt.Zove se Jamonell.Već davno sam uslikala ove njene frizure koje je ona pravila i pokazivala ih u svom videu.Da vam ja sad ne bih objašnjavala kako se prave ove 4 frizure koje vidite na slici,ostavit ću vam link njenog videa.I da,ja sam opsjednuta ovom prvom frizurom i uvijek je pravim.Toliko je jednostavna,a prelijepo izgleda.Evo vam link https://www.youtube.com/watch?v=iT5ZEqybJDo .


I eto gaa, došli smo do kraja ovog posta.Nadam se da vam se bar malo svidio i da ćete i vi bar pokušati napraviti nešto od ovoga.Nisam postavljala neke baš jednostavne frizure jer mislim da svi mi možemo nešto obično napraviti.Ove su ipak malo zahtijevnije.Samo budite strpljivi i pažljivi.Sve ostalo će lagano ići.Takodjer nemojte zaboraviti komentarisati ovaj post i slobodno mi napišite ako vam se nešto ne svidja ili po vašem mišljenju šta bi trebala izmijeniti.
Btw. sljedeći post ide u petak


2 komentara:

  1. Odličan post! Prva frizura je savršena!

    Posjeti moj blog i učlani se. Naravno, ako želiš. Love yaa.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši