petak, 28. kolovoza 2015.

IZBJELJIVANJE ZUBI NA PRIRODAN NACIN

Hellouuu. Hm,danas vam pišem o nečemu jako zanimljivom i korisnom, naravno.
Kako izbjeliti zube na prirodan način?Svi mi volimo kada imamo lijepe,zdrave i bijele zube pa zašto se ne bismo potrudili da ih takvim učinimo i da na kraju uživamo u svojim predivnim bijelim zubićima.

Bijeli zubi i holivudski osmjeh san su svake žene. Određena hrana, gazirana pića, kava, čaj i cigarete glavni su uzročnici žutih zubi, ali postoje namirnice i trikovi od kojih vaši zubi mogu zablistati.

Ja ću vam ovdje pokazati par načina kako da ih izbijelite na prirodan način.Odmah da vam kažem, meni su ove metode pomogle,a posebno kada je u pitanju jagoda i kora od banane.Znači učinkovite su i vrijedi pokušati.Hajde da počnemo.

1.JAGODE


Jagode su voće koje se već stoljećima koristi za njegu i izbjeljivanje zubi.Sadrže voćnu kiselinu koja je prirodno sredstvo za izbijeljivanje zubi.Dakle,sve što trebate da uradite jeste da jagodu zgnječite vilicom te je nanesete na četkicu,zatim njome istrljate zube.Nakon toga ih operite pastom.Ovaj postupak možete ponavljati 2 puta sedmično ili čak 3 puta,dovoljno će biti.

2.KORA OD BANANE


Sljedeća stvar za izbijeljivanje je kora od banane.Unutrašnjim dijelom kore od banane masirajte zube i desni u trajanju od barem 2 min. te nakon toga operite zube pastom.Vrlo brzo ćete primijetiti nevjerovatne rezultate.Sastojci iz kore uklonit će mrlje sa zuba,uzrokovane hranom i pićem.


3.KORA OD NARANDŽE


Još jedan od prirodnih načina je kora od narandže.Nikada ne bacajte njenu koru jer niste ni svjesni koliko ona u sebi sadrži hranjivih materija i koliko vam može biti od koristi,stoga je iskoristite.Unutrašnjom stranom kore istrljajte zube i potom isperite pastom.Postupak možete ponoviti i nekoliko puta na dan kako bi rezultati bili što brže uočljiviji.

4.SOK OD LIMUNA I SODA BIKARBONA


Evo i četvrtog prirodnog načina.Znači 1 supenu kašiku sode bikarbone pomješajte sa sokom od 1 limuna.Dobijenu pjenu nanesite na četkicu i nježno istrljajte zube.Odmah nakon ispiranja trebali bi primjetiti razliku u bjelini svojih zuba. 

5.PRAŠAK ZA PECIVO

Prašak za pecivo? iskreno,ja nisam nikada probala sa njime izbijeliti zube ali sam čula jako pozitivne i zadovoljavajuće rezultate kada je u pitanju on.Nećete ništa izgubiti ako pokušate.Prašak za pecivo možete koristiti na nekoliko načina ukoliko želite izbijeliti zube.Možete ga pomiješati s vodom,a zatim time dobro istrljati zube.Takodjer,dobar učinak ćete postići ako zube istrljate smjesom praška za pecivo i kuhinjske soli.

Sve za lijepe,bijele i zdrave zube!




I dragi moji,to bi bilo to za ovaj post.Drago bi mi bilo kada biste i vi pokušali izbijeliti svoje zube pa da mi javite utiske,odnosno da li vam je nešto od ovoga pomoglo.Takodjer ako vam se ovo svidjelo o čemu sam danas pisala ne zaboravite komentarisati i učlaniti se na moj blog.Mnogo mi znači.💞💞💞


24 komentara:

  1. Ovo sa bananom uistinu radi, provjereno:-)
    Pretplati se na moj blog, ja na tvoj već jesam♥ katesdiyblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Dada, i ja sam probala i bas je ucinkovito.I hvala ti, evo pretplatit cu se hheh❤❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! Probaat cu nesto od toga uskoro :D<3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post <3
    Ako želiš posjeti moj blog http://doroty4.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post...Molim te pogledaj i ti moj..
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobar post! :)

    Follow sam te, back? <3
    http://staliaisbae.blogspot.com/2015/08/future.html <3

    OdgovoriIzbriši
  7. post je odličan jako mi se sviđa :* <3
    http://veronicafashioncorner.blogspot.com/ bila bih ti zahvalna kada bi podijelila blog, danas sam ga napravila i rekla svoje mišljenje :) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post..pogledaj i ti moj.. <33

    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/09/whats-in-my-school-bag.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post,posjeti moj blog ako hoces :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo koristan post, jako mi se sviđa. Jedva čekam oprobati sve opcije :D
    Ako želiš možeš se učlaniti na moj blog i ja sam na tvoj :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista koristan post. Isprobacu sve ove opcije :-)

    U koliko zelis, pogledaj moj blog i uclani se na njega :-) I ja sam na tvoj! http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vrlo koristan post,vjerujem da cu uskoro isprobati ovo sa korom od banane :) Bas super metode :D
    Takoder,ako zelis da se medusobno folujemo tj. uclanimo jedna drugoj na blog,javi :*

    Novi post-> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši